?> سوالات متداول |
تماس بگیرید:09125965160
ایمیل : admin@avaict.ir

سوالات متداول

سوالات متداول

1 – پنل نمایندگی چیست و چه تفاوتی با پنل کاربری دارد؟
در پنل نمایندگی امکان ایجاد زیر مجموعه، با دسترسی های مختلف وجود دارد، در صورتی که در پنل کاربری امکان ایجاد زیر مجموعه وجود ندارد.
2 – آیا برای فعالیت در پنل نمایندگی می توانم از دامین وب سایت خودم استفاده کنم؟
بله… فقط کافیست یک دامین معتبر تهیه نمایید وdns های دامین خود را روی ns1.webcafe9.ir و ns2.webcafe9.ir ست کنید.
3 – من وب سایت ندارم و میخواهم با ساب دامین به پنل متصل شوم، این امکان وجود دارد؟

بله… در این صورت می بایست یک a-record با نام sms ایجاد و آن را بروی آی پی 37.130.202.188 ست نمائید تا کاربران بتوانند از دامین مورد نظر شما وارد سامانه شوند.

میتوانید لوگو و اطلاعات اختصاصی خود را نیز در پنل آپلود نمایید.

4 – چگونه می توانم از درگاه اختصاصی استفاده کنم؟

در حال حاضر می توانید درگاه اختصاصی بانک ملت را فعال نمایید.

برای این کار کافیست آی پی سامانه را به بانک معرفی نموده و اطلاعات ترمینال، نام کاربری و رمز عبور را در منوی مدیریت تنظیمات پنل در بخش تنظیمات ترمینال  وارد نمایید.

5 – چطور به کاربرهای مختلف دسترسی های متفاوت بدهم؟

ابتدا می بایست به منوی مدیریت و تنظیمات رفته و از این قسمت به تنظیمات بسته ها مراجعه نمایید.

جهت ارائه دسترسی های مختلف به کاربران، می بایست برای هر گروه یک بسته متفاوت با دسترسی های متفاوت ایجاد نمایید.

برای تفکیک نماینده ها از کاربران، هنگام ایجاد یک بسته می توانید مشخص کنید که بسته مورد نظر کاربری باشد یا نمایندگی…

سپس این امکان را دارید که تا جزئی ترین موارد، دسترسی ها را فعال یا غیر فعال کنید.

6 – چگونه برای ارسال پیامک، تعرفه های مختلف ایجاد کنم؟

بعد از اینکه بسته ها را به دو گروه نمایندگی و کاربری تقسیم نمودید می توانید برای هر گروه  قیمت گذاری جداگانه انجام دهید.

از طریق تخفیف ویژه نیز می توانید برای زیرمجموعه های هر گروه تعرفه ها را تغییر دهید.

7- چطور می توانم برای فروش خطوط قیمت مشخص کنم؟
نسبت به گروه نماینده ها و کاربران، قابلیت قیمت گذاری خطوط به صورت مجزا وجود دارد.
8 – آیا برای ایجاد کاربر و نماینده محدودیتی وجود دارد؟

خیر… هیچ محدودیتی در تعداد زیرمجموعه ها وجود ندارد.

9 – آیا باید برای ایجاد زیر مجموعه های جدید هزینه پرداخت کنم؟
خیر… هیچ هزینه ای از شما برای ایجاد زیرمجموعه ها دریافت نمی شود.
10 – منوی همکار چیست و چه قابلیت هایی دارد؟

منوی همکار به شما این امکان را می دهد که بتوانید به شخص دیگری دسترسی اتصال به سامانه را بدهید.

می توانید یک نام کاربری و رمز مجزا تعریف نموده و در اختیار همکار قرار دهید.

برای همکار نیز می توانید دسترسی های مختلف تعریف نمایید.

.