?> همه چیزهایی که شما باید در مورد بازاریابی کسب و کار خود در طول کروناویروس‌ (COVID-۱۹)بدانید |
تماس بگیرید:09125965160
ایمیل : admin@avaict.ir

همه چیزهایی که شما باید در مورد بازاریابی کسب و کار خود در طول کروناویروس‌ (COVID-۱۹)بدانید

تاريخ انتشار : 29 مارس 2020 ديدگاه : هيچي!!

همه چیزهایی که شما باید در مورد بازاریابی کسب و کار خود در طول کروناویروس‌ (COVID-۱۹)بدانید

اطلاعات زیادی در مورد COVID-19 وجود دارد: نحوه جلوگیری از آن ، روش های صحیح شستن دست ، تمرین فاصله گذاری اجتماعی ، کارهای که در صورت ابتلا به ویروس انجام دهیم  و موارد دیگر.

اما خارج از نگرانی های شخصی ، نگرانی های حرفه ای دیگری برای صاحبان مشاغل کوچک وجود دارد که سعی می کنند در این مدت تأثیرات مالی بر مشاغل خود را به حداقل برسانند.

اگر صاحب مشاغل کوچک هستید ، احتمالاً سؤالات دیگری مانند این دارید:

• COVID-19 چگونه می تواند بر تجارت من تأثیر بگذارد؟

• چگونه باید تجارت خود را در این مدت به بازار عرضه کنم؟

• آیا در این مدت حتی می توانم تجارت خود را بازاریابی کنم؟

پاسخ به آخرین مورد ، یک بله بزرگ است  ، به این دلیل که:

در مواقعی مانند این ، برخی از مشاغل تمایل به عقب کشیدن یا متوقف کردن بازاریابی خود را دارند (مانند رقبای شما!) در حالی که باهوش ترین افراد از آن به عنوان فرصتی برای پیشبرد استفاده می کنند.

پس شما کدام یک هستی؟

شما به عنوان مالک مشاغل دو گزینه دارید:

گزینه شماره ۱: پذیرش اینکه قربانی هستید، تمام تلاشهای تبلیغاتی را متوقف کنید و کمترین نتیجه را بگیرید یا اصلا نتیجه ای نگیرید.

گزینه شماره ۲: کسب و کار خود را با تلاش بسیار در پیش بگیرید و از این فرصت حداکثر استفاده را برای پیشرفت داشته باشید.

حال ممکن است شما در حال فکر کردن باشید ، “بله البته من ترجیح می دهم نتایجی را ببینم تا اصلا نتایجی نداشته باشم ، اما چگونه این کار را می کنم؟ چگونه می توانم تجارت خود را از طریق Coronavirus به بازار عرضه کنم؟ “

اگر کاغذ توالت یا ضدعفونی کننده دست می فروشید ، احتمالاً دیگر نیازی به خواندن این نوشته ندارید. در غیر این صورت ، سؤالتان قابل قبول است!

بیایید به چند روش نگاه کنیم که بقیه ما می توانند از بازاریابی دیجیتال برای پیشرفت و آمدن در جایگاه بالا استفاده کنیم!

استراتژی های بازاریابی که اکنون می توانید از آن استفاده کنید

۱- بازاریابی رسانه های اجتماعی

اکنون مردم بیش از هر زمان دیگری را در محیط آنلاین می گذرانند. تعداد زیادی از بزرگسالان که در خانه کار می کنند ، بچه هایی که در خانه کلاس می گذرانند و به طور کلی مردم سعی می کنند تا حد ممکن در طول این وضعیت ویروسی در خانه بمانند ، مردم در حال حاضر به رسانه های اجتماعی چسبیده اند! با افزایش دسترسی ، تعامل و زمان سپری شده بر روی پلت فرم های اجتماعی ، چرا صاحب کسب و کاری اکنون تصمیم می گیرد تا تلاش های رسانه های اجتماعی خود را متوقف کند؟ مارک خود را جلوی جایی ببرید که مخاطب موردنظر شما در حال گذر از آنجاست.

۲- بهینه سازی موتورهای جست و جو (SEO)

با توجه به ماهیت تجارت شما ، آیا مصرف کنندگان این امکان را دارند که در گوگل محصول یا خدمتی را که ارائه می دهید جستجو کنند؟ در این صورت ، SEO فرایندی است که می تواند به وب سایت شما کمک کند در صفحه رتبه بندی های برتر نتایج جستجو ظاهر شوید. برای کسانی که در حال حاضر با SEO آشنایی دارند ، می دانید که این حقیقتاً روندی است که می تواند مدتی به طول بیانجامد – مگر اینکه رقبای شما تلاشهای سئو خود را متوقف کنند! این دقیقاً همان اتفاقی است که برای بسیاری از مشتری های ما می افتد. رقبای آنها تلاش های SEO خود را از ترس متوقف می کنند و باعث می شوند که کاربران دیگر با سرعت بیشتری در رده بندی SEO قرار بگیرند!

۳- ایمیل مارکتینگ

آیا به عنوان صاحب کسب و کار ، واقعاً  مسئولیت یادگیری مخاطبان خود را انجام داده اید؟ آیا اکنون زمان مناسبی برای متوقف ساختن روابط با مشتریان بالقوه است ؟ چه B2B یا B2C باشید ، بازاریابی از طریق ایمیل می تواند راهی عالی برای ارتباط با مشتریان باشد. برای مشاغل B2B ، این زمان را صرف کنید تا از طریق خبرنامه های الکترونیکی ، لید های فعلی خود راتغذیه کنید ! برای مشاغل B2C و تجارت الکترونیک ، درک کنید که مصرف کنندگان از مارک های مورد اعتماد خود خریداری می کنند. ایجاد این اعتماد به نفس از برند به دلیل تداوم و ماندگاری کسب و شما ، در حال حاضر و حتی بعد از کرونا بسیار ارزشمند است ، بنابراین چرا اکنون وقت خود را برای ایحاد موفقیت بلند مدت صرف نکنید ؟ بازاریابی ایمیل راهی عالی برای انجام این کار است.

۴- تبلیغات اجتماعی و Google

هنگامی که کسب و کار کند می شود و یا موقعیت های متزلزل مانند اکنون به وجود می آید ، این یک واکنش مشترک برای همه  صاحبان مشاغل است که بخواهند جلوی همه تلاش های تبلیغاتی را بگیرند. چراکه اگر مصرف کنندگان به همان اندازه فعال خرید نمی کنند ، درست است؟ این یک اشتباه بزرگ است!

اول از همه ، این مهم است که توجه داشته باشید که همه مصرف کنندگان کیف پول خود را نمی بندند. برای آنهایی که حاضرند اکنون هزینه کنند و زندگی را به صورت عادی ادامه دهند ، شما می خواهید که تجارت شما در مقابل آنها آماده باشد و! برای مصرف کننده هایی که اکنون هزینه زیادی را خرج نمی کنند ، به محض از سرگیری شرایط عادی فکر می کنند خب حالا از چه کسی خرید کنند؟

شغلی تمام دوران کرونا را صرف یادگیری و آشنایی با خود کردند- با شرکتهایی که اصلاً شاهد آن نبودند یا در بارها ش نشنیدید. تبلیغات در رسانه های اجتماعی و Google نام تجاری شما را مناسب و در مقابل مخاطب هدف شما نگه می دارد به گونه ای که وقتی آنها آماده خرید هستند ، از شما خریداری می کنند و نه از رقبای شما.

۴- پیامک های تبلیغاتی

امروزه همه میدانیم که سریعترین و پر بازدید ترین روش تبلیغات استفاده از پیامک های تبلیغاتی ست البته بایستی این مطلب را مورد توجه قرار داد که بایستی به مواردی همچون سن وجنسیت و شهر و منطقه و… را مد نظر قراردهیم تا پیام ما به افراد درست و مرتبط با کسب و کار ما برسد شما می توانید در این دوران مخاطبان خود را آگاه کنید که می توانند به صورت آنلاین با شما در ارتباط باشند و می توانید لینک های ارتباطی خود را برای آن ها ارسال کنید.

 

 

پیشنهاد می کنیم
دیدگاه ها

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد